Založ si blog

Saudská Arábia skupuje Londýn. Prečo asi?

V roku 2001 predstavovali moslimovia 7% z celkového počtu obyvateľov Londýna. V roku 2021, teda za dve dekády, sa ich podiel na populácii zdvojnásobil a dosiahol 15%.

Tento trend naznačuje, že Británia sa pomaly, ale isto, uberá smerom k tomu, stať sa štátom s dominantnou moslimskou populáciou, pričom pôvodní Briti by mohli skončiť v pozícii menšiny.

Londýn a jeho globálny vplyv

V Londýne uvidíte vlajky Palestíny, Ameriky, Talianska a najviac ma pobavila vlajka Európskej únie. Briti mi dávajú dojem, že im fakt nič nevadí, alebo je Londýn už vlastnený prisťahovalcami?

Starosta Londýna je pôvodom Pakistanec a samozrejme moslim. Myslíte si, že je to kvôli tomu, že ho volili iba moslimovia? Rozprávala som sa s mnohými Britmi, ktorí ho volili v podstate, aby ich nenazvali rasistami.

Keď sa prechádzate ulicami Londýna, nájdete tu rôznorodých ľudí. Tento jav sa nazýva multikultúra a prináša so sebou mnohé výhody, ako napríklad lacnú pracovnú silu.

Žijem v Londýne už 6 rokov a ešte som nevidela donášača jedla na bicykli či skútri, ktorý by bol biely, a už vôbec nie Brit. Väčšinou sú to Arabi alebo Indovia, ktorí, bohužiaľ, niekedy zarábajú iba £3 na hodinu.

Multikultúra je fajn, ale nie vtedy, ak zabudnete, v akej ste krajine. Na každom rohu nájdete indickú, tureckú, arabskú reštauráciu, zatiaľ čo počet tradičných anglických podnikov klesá, hlavne po pandémii.

Osobné skúsenosti a pohľad na integráciu

Stretla som sa s mnohými moslimami v Londýne a väčšina sú slušní ľudia. Je ťažké ich hádzať do jedného vreca, a ani to nechcem robiť, ale na druhej strane, ak niekto príde na moju biznis akciu a odmietne mi podať ruku, pretože jeho náboženstvo nedovoľuje mu dotknúť sa inej ženy, tak sa nad tým pozastavím.

Ak by som ja prišla do Saudskej Arábie nezahalená v hidžábe, tak by ma poslali do väzenia, ale keď on príde do Európy a nechce mi podať ruku, tak ja to mám rešpektovať, aj keď sa to v Európe považuje za obrovskú drzosť.

Financovanie mešít a vplyv Saudskej Arábie

V Londýne máme mešity, problém je, že ich sponzoruje Saudská Arábia, ktorá nielen má hrozný postoj k ženám, ale aj praktikuje šaría zákon. Kauza o šaría zákone v Londýne bola pred pár rokmi, keď extrémistické skupiny diskutovali o uvedení tohto zákona do praxe v určitých moslimských častiach Londýna.

Protesty a spoločenské napätie

Čo sa týka protestov na zastavenie vojny v Palestíne, aj čo sa týka Ukrajiny, boli veľké protesty. Každý má právo na protesty, ale tie palestínske zablokovali stanice vlakov a zneuctili pamiatku ukončenia prvej svetovej vojny.

Video, ktoré sa stalo virálnym v Anglicku, ukazuje Palestínčana, ako na proteste vedľa policajta kričí „Smrť všetkým Židom“. Napriek tomu nebol za svoje konanie potrestaný.

Londýn a jeho budúcnosť

Chodím ulicami Londýna a hovorím si, že Európa má problém. Anglicko odišlo z Európskej únie, aby zabránilo návalu migrantov, ale stalo sa o to viac závislými na Indii, Saudskej Arábii, Blízkom východe, Číne a Amerike. Všetky tieto krajiny nielen skupujú pozemky, ale aj víza pre svojich ľudí. Saudská Arábia nedávno kúpila aj letisko Heathrow.

Osobná skúsenosť a rozhodnutie

V Londýne som zaznamenala, že hotely sú plné prisťahovalcov bez víz, ktorí utekajú pred vojnou, pričom väčšinou ide o mužov arabského pôvodu žijúcich si bez starostí, často financovaných bez zjavnej práce.

Na mojej poslednej obchodnej akcii som sa zoznámila s veľmi milým a slušným Arabom. Počas našej konverzácie som zistila, že býva v hoteli financovanom vládou, keďže čaká na udelenie azylu. Čas si kráti fajčením hašiša a nečinnosťou. Keď mi to rozprával s úsmevom, naozaj ma to prekvapilo.

V Londýne je viac ako 10 000 bezdomovcov, medzi ktorými sú aj britskí veteráni. Napriek tomu sú hotely plné a financované vládou, aby poskytli útočisko prisťahovalcom, ktorí hneď po príchode do krajiny porušujú zákon fajčením nelegálnych substancií.

Po 6 rokoch odchádzam cestovať po Európe a začnem v Taliansku, kde stále dúfam, že je väčšina kresťanov a zdravý európsky rozum…

Viac o mne na mohom insta: @nicole_ven a Youtube Nicole Ven Videos

Deň, keď som stretla Briana Maya: Najtrápnejší moment v mojom živote

10.07.2024

Toto bude zábavný príbeh – no, nie až tak pre mňa v tej dobe, ale určite pre vás, keď si vypočujete o mojom dobrodružstve. Dnes sa chcem podeliť o príbeh, ako som stretla legendárneho Briana Maya z Queen. Je to spomienka, ktorú stále neviem celkom zaradiť, pretože sa pohybuje medzi úplnou katastrofou a najúžasnejším momentom. Takže sa ponorme do chaotického, ale [...]

Kresťanská Dedina, no Sodoma Gomora

08.07.2024

Rozhodla som sa duchovne vyžiť a posilniť spojenie s Bohom. Preto som si zarezervovala Airbnb v dedinke v Taliansku, ktorá sa zdala až prehnane kresťanská. Alebo je to normálne v Taliansku, najsvätejšej zemi? Dedinka mala 6 kostolov a každé dva týždne kresťanské slávnosti. Nehovoriac o sochách Ježiša a Márie na každom druhom kroku. Presne toto som hľadala. Cynizmus vs. [...]

Pre Talianov som iba chodiaca peňaženka

02.07.2024

Momentálne som na sólo výlete v Kalábrii. Krásna talianska stredoveká dedina veľmi blízko krištáľovo čistého Iónskeho mora. Všetko vyzerá ako z rozprávky. Môj Airbnb je primerane nacenený na to, čo je, o tom niet pochýb. Avšak, moje skúsenosti s tvrdým kapitalozmom ma priviedli späť do reality. Po viacerých prípadoch, keď som sa cítila ako chodiaca peňaženka, som [...]

Gare du Nord / Železničná stanica /

Vlaky vo Francúzsku majú stále meškanie, návrat do normálu sa čaká v pondelok

27.07.2024 13:47

Vlakové spojenia medzi Parížom a Nemeckom sa po podpaľačských útokoch podarilo obnoviť.

Orbán

Orbán: Pripravme sa na to, že Ukrajina sa nestane členom EÚ, ani NATO

27.07.2024 13:20

Maďarský premiér podotkol, že v rusko-ukrajinskej vojne majú obe strany brutálne straty, no napriek tomu sa nechcú dohodnúť.

Boris Susko, minister spravodlivosti

EK dala Suskovi mantinely. Odborníci: Je to štandardný postup, ktorý predchádza žalobe. Pellegrini mohol počkať

27.07.2024 12:00

Či bude nakoniec potrebná ďalšia novela, ukáže až čas. Minister Susko si plánuje výhrady s eurokomisiou vydiskutovať, mimoriadna schôdza podľa neho potrebná nebude.

tanker, filipíny, ropa

Hrozba environmentálnej katastrofy. Ropa z potopeného tankera uniká do Manilskej zátoky

27.07.2024 11:50

Ropná škvrna sa v Manilskej zátoke od štvrtka zväčšila viac ako trojnásobne a tiahne sa po dĺžke 12 až 14 kilometrov.

nicoleven

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 14
Celková čítanosť: 16856x
Priemerná čítanosť článkov: 1204x

Autor blogu

Kategórie