Založ si blog

Saudská Arábia skupuje Londýn. Prečo asi?

V roku 2001 predstavovali moslimovia 7% z celkového počtu obyvateľov Londýna. V roku 2021, teda za dve dekády, sa ich podiel na populácii zdvojnásobil a dosiahol 15%.

Tento trend naznačuje, že Británia sa pomaly, ale isto, uberá smerom k tomu, stať sa štátom s dominantnou moslimskou populáciou, pričom pôvodní Briti by mohli skončiť v pozícii menšiny.

Londýn a jeho globálny vplyv

V Londýne uvidíte vlajky Palestíny, Ameriky, Talianska a najviac ma pobavila vlajka Európskej únie. Briti mi dávajú dojem, že im fakt nič nevadí, alebo je Londýn už vlastnený prisťahovalcami?

Starosta Londýna je pôvodom Pakistanec a samozrejme moslim. Myslíte si, že je to kvôli tomu, že ho volili iba moslimovia? Rozprávala som sa s mnohými Britmi, ktorí ho volili v podstate, aby ich nenazvali rasistami.

Keď sa prechádzate ulicami Londýna, nájdete tu rôznorodých ľudí. Tento jav sa nazýva multikultúra a prináša so sebou mnohé výhody, ako napríklad lacnú pracovnú silu.

Žijem v Londýne už 6 rokov a ešte som nevidela donášača jedla na bicykli či skútri, ktorý by bol biely, a už vôbec nie Brit. Väčšinou sú to Arabi alebo Indovia, ktorí, bohužiaľ, niekedy zarábajú iba £3 na hodinu.

Multikultúra je fajn, ale nie vtedy, ak zabudnete, v akej ste krajine. Na každom rohu nájdete indickú, tureckú, arabskú reštauráciu, zatiaľ čo počet tradičných anglických podnikov klesá, hlavne po pandémii.

Osobné skúsenosti a pohľad na integráciu

Stretla som sa s mnohými moslimami v Londýne a väčšina sú slušní ľudia. Je ťažké ich hádzať do jedného vreca, a ani to nechcem robiť, ale na druhej strane, ak niekto príde na moju biznis akciu a odmietne mi podať ruku, pretože jeho náboženstvo nedovoľuje mu dotknúť sa inej ženy, tak sa nad tým pozastavím.

Ak by som ja prišla do Saudskej Arábie nezahalená v hidžábe, tak by ma poslali do väzenia, ale keď on príde do Európy a nechce mi podať ruku, tak ja to mám rešpektovať, aj keď sa to v Európe považuje za obrovskú drzosť.

Financovanie mešít a vplyv Saudskej Arábie

V Londýne máme mešity, problém je, že ich sponzoruje Saudská Arábia, ktorá nielen má hrozný postoj k ženám, ale aj praktikuje šaría zákon. Kauza o šaría zákone v Londýne bola pred pár rokmi, keď extrémistické skupiny diskutovali o uvedení tohto zákona do praxe v určitých moslimských častiach Londýna.

Protesty a spoločenské napätie

Čo sa týka protestov na zastavenie vojny v Palestíne, aj čo sa týka Ukrajiny, boli veľké protesty. Každý má právo na protesty, ale tie palestínske zablokovali stanice vlakov a zneuctili pamiatku ukončenia prvej svetovej vojny.

Video, ktoré sa stalo virálnym v Anglicku, ukazuje Palestínčana, ako na proteste vedľa policajta kričí „Smrť všetkým Židom“. Napriek tomu nebol za svoje konanie potrestaný.

Londýn a jeho budúcnosť

Chodím ulicami Londýna a hovorím si, že Európa má problém. Anglicko odišlo z Európskej únie, aby zabránilo návalu migrantov, ale stalo sa o to viac závislými na Indii, Saudskej Arábii, Blízkom východe, Číne a Amerike. Všetky tieto krajiny nielen skupujú pozemky, ale aj víza pre svojich ľudí. Saudská Arábia nedávno kúpila aj letisko Heathrow.

Osobná skúsenosť a rozhodnutie

V Londýne som zaznamenala, že hotely sú plné prisťahovalcov bez víz, ktorí utekajú pred vojnou, pričom väčšinou ide o mužov arabského pôvodu žijúcich si bez starostí, často financovaných bez zjavnej práce.

Na mojej poslednej obchodnej akcii som sa zoznámila s veľmi milým a slušným Arabom. Počas našej konverzácie som zistila, že býva v hoteli financovanom vládou, keďže čaká na udelenie azylu. Čas si kráti fajčením hašiša a nečinnosťou. Keď mi to rozprával s úsmevom, naozaj ma to prekvapilo.

V Londýne je viac ako 10 000 bezdomovcov, medzi ktorými sú aj britskí veteráni. Napriek tomu sú hotely plné a financované vládou, aby poskytli útočisko prisťahovalcom, ktorí hneď po príchode do krajiny porušujú zákon fajčením nelegálnych substancií.

Po 6 rokoch odchádzam cestovať po Európe a začnem v Taliansku, kde stále dúfam, že je väčšina kresťanov a zdravý európsky rozum…

Viac o mne na mohom insta: @nicole_ven a Youtube Nicole Ven Videos

Len 14 pozretí – a takmer som sa ocitla na Netflixe!

10.04.2024

Prečo tvorím videá? Videnia, lajky, virálny úspech? A čo tak jednoducho láska k tvorbe? Strihom videí som sa začala venovať už v 13 rokoch. Každopádne dnešný svet ma láka tvoriť iba pre virálny úspech.

Londýn po Brexite

22.02.2024

Finančná Realita v Londýne Priemerná mzda v Londýne je podľa prieskumov približne £41,000, čo sa na prvý pohľad môže zdať ako slušný príjem. Avšak, keď sa pozriete bližšie na inzeráty, zistíte, že mnoho pozícií v oblasti korporátneho marketingu a videoprodukcie ponúka platy okolo £26,000. Vysoké platy nad £41,000 sú často vyhradené pre top manažérov a [...]

Čína, Peking, Si Ťin-pching, Vladimir Putin

Vytvoríme svetovú spravodlivosť, vojnu treba riešiť politicky, vyhlásil čínsky líder po stretnutí s Putinom

16.05.2024 10:48

Čína dúfa, že do Európy sa čoskoro vráti mier a stabilita a bude v tomto ďalej zohrávať konštruktívnu úlohu, povedal čínsky líder.

SR Handlová vláda výjazdové rokovanie streľba Fico TNX

Nemecké médiá sa pýtajú, čo stálo za útokom na Fica: K polarizácii prispel aj on sám

16.05.2024 10:06

Verejnoprávna televízia ARD uviedla, že slovenská spoločnosť je extrémne polarizovaná.

Handlová, atentátnik, streľba, Fico

Parlament zmĺkol, zakázali návštevy. Paralyzovaný môže byť až do júna, pripustil Žiga. Fica označil za kamaráta

16.05.2024 08:00

Žiga si vie predstaviť, že sa body programu z aktuálnej schôdze presunú na jún.

nicoleven

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 3
Celková čítanosť: 3330x
Priemerná čítanosť článkov: 1110x

Autor blogu

Kategórie