Založ si blog

Londýn po Brexite

Finančná Realita v Londýne

Priemerná mzda v Londýne je podľa prieskumov približne £41,000, čo sa na prvý pohľad môže zdať ako slušný príjem. Avšak, keď sa pozriete bližšie na inzeráty, zistíte, že mnoho pozícií v oblasti korporátneho marketingu a videoprodukcie ponúka platy okolo £26,000.

Vysoké platy nad £41,000 sú často vyhradené pre top manažérov a obchodných manažérov. Napriek tejto realite, ak si chcete v Londýne prenajať garsonku, kde máte posteľ vedľa sporáka, musíte zarobiť minimálne £55,000, inak vám prenájom neodsúhlasia.

A to ani nehovorím o účtoch, ktoré sa platia zvlášť, vrátane londýnskej dane, ktorá je približne 200 eur len za to, že dýchate znečistený vzduch.

Minimálna mzda v Anglicku je 7.75 libier na hodinu. Za cestu metrom z jedného konca Londýna na druhý je to 10 libier.

Výzvy v Kariére Videografie

Situácia sa ešte viac komplikuje vzhľadom na zdražovanie a na to, že firmy na videoprodukciu majú stále menej peňazí. Konkurencia medzi kameramanmi je neuveriteľná, pričom tí bez portfólia sú viac než ochotní pracovať zadarmo, a tí z tretích krajín sú ochotní pracovať za almužnu.

Vzhľadom na tieto okolnosti sme s mojimi britskými kolegami zaznamenali suchoty v oblasti videoprodukcie, ako nikdy predtým. Vzťahy s biznismi sú zničené, keď sa snažia ušetriť každú libru.

Budovanie Biznisu v Náročnom Prostredí

Napriek týmto výzvam som za posledných šesť rokov v Londýne vybudovala úspešný business. Mám plno klientov, ktorým ponúkam nielen videoprodukciu, ale aj konzultácie na témy ako sociálne siete, podcasting a tréningy na natáčanie videí.

Aj keď ceny neustále rastú a náklady na život sa zdajú byť absurdné – cesta vlakom hodinu od Londýna stojí viac ako letenka na Slovensko.

Dopravné Výzvy a Znečistenie

Doprava v Londýne je ďalšou výzvou. Štrajky paralyzujú mesto, čo vytvára obrovské prekážky nielen pre obyvateľov, ale aj pre Živnostníkov ako som ja. A vzduch v londýnskom metre je tak znečistený, že dlhodobé zdravotné riziká sú vážne a reálne.

Bezdomovectvo a Ignorancia Spoločnosti

Bezdomovectvo je v Londýne všadeprítomné a vidieť ľudí spiacich na autobusových zastávkach ma vždy zasiahne. Je to obraz, ktorý som doteraz videla len v amerických filmoch. Za posledné dva roky počet bezdomovcov vzrástol o 300 percent.

Starosta Londýna, Sadiq Khan, sa ale sústreďuje na rebranding metra liniek za milióny libier, zatiaľ čo mnoho ľudí na uliciach mrzne a hladuje.

Moja skúsenosť so životom a prácou v Londýne je príbehom kontrastov. Mesto ponúka neobmedzené príležitosti pre rast a rozvoj, ale tiež čelím každodenným výzvam, ktoré testujú moju odolnosť a kreativitu.

Ak chcete sledovať moju cestu, Instagram: @nicole_ven alebo Youtube Nicole Ven Videos

Deň, keď som stretla Briana Maya: Najtrápnejší moment v mojom živote

10.07.2024

Toto bude zábavný príbeh – no, nie až tak pre mňa v tej dobe, ale určite pre vás, keď si vypočujete o mojom dobrodružstve. Dnes sa chcem podeliť o príbeh, ako som stretla legendárneho Briana Maya z Queen. Je to spomienka, ktorú stále neviem celkom zaradiť, pretože sa pohybuje medzi úplnou katastrofou a najúžasnejším momentom. Takže sa ponorme do chaotického, ale [...]

Kresťanská Dedina, no Sodoma Gomora

08.07.2024

Rozhodla som sa duchovne vyžiť a posilniť spojenie s Bohom. Preto som si zarezervovala Airbnb v dedinke v Taliansku, ktorá sa zdala až prehnane kresťanská. Alebo je to normálne v Taliansku, najsvätejšej zemi? Dedinka mala 6 kostolov a každé dva týždne kresťanské slávnosti. Nehovoriac o sochách Ježiša a Márie na každom druhom kroku. Presne toto som hľadala. Cynizmus vs. [...]

Pre Talianov som iba chodiaca peňaženka

02.07.2024

Momentálne som na sólo výlete v Kalábrii. Krásna talianska stredoveká dedina veľmi blízko krištáľovo čistého Iónskeho mora. Všetko vyzerá ako z rozprávky. Môj Airbnb je primerane nacenený na to, čo je, o tom niet pochýb. Avšak, moje skúsenosti s tvrdým kapitalozmom ma priviedli späť do reality. Po viacerých prípadoch, keď som sa cítila ako chodiaca peňaženka, som [...]

koláž, fotky, mReportér

Legendárna AC/DC v plnej paráde. Najväčší hit rozpálil 100-tisíc ľudí, pozrite si, ako to vyzeralo

27.07.2024 05:00

Toto sú najlepšie videá týždňa, ktoré zachytili naši mReportéri.

Poľsko / Migrácia / Hranice / Kontroly /

Poľsko prijalo zákon uľahčujúci bezpečnostným zložkám použitie zbraní

26.07.2024 22:36

Varšava aj EÚ tvrdia, že Bielorusko a jeho spojenec Rusko migrantov posielajú k hraniciam zámerne v rámci hybridnej vojny.

Robert Fico / Tomáš Taraba /

PS: Taraba je najhorší minister v histórii rezortu. Fico by mal urobiť poriadok

26.07.2024 17:49

Michal Sabo upozornil, že minister počúva najmä záujmové skupiny a nemá úprimný záujem komunikovať s laickou ani odbornou verejnosťou.

Denys Šmyhaľ, Robert Fico, Ukrajina

Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

26.07.2024 17:00, aktualizované: 17:10

Obnova tranzitu časti ruskej ropy je podľa úradu vlády pre rafinériu Slovnaft mimoriadne dôležitá.

nicoleven

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 14
Celková čítanosť: 16843x
Priemerná čítanosť článkov: 1203x

Autor blogu

Kategórie