Deň, keď som stretla Briana Maya: Najtrápnejší moment v mojom živote

Toto bude zábavný príbeh – no, nie až tak pre mňa v tej dobe, ale určite pre vás, keď si vypočujete o mojom dobrodružstve. Dnes sa chcem podeliť o príbeh, ako som stretla legendárneho Briana Maya z Queen.

Je to spomienka, ktorú stále neviem celkom zaradiť, pretože sa pohybuje medzi úplnou katastrofou a najúžasnejším momentom. Takže sa ponorme do chaotického, ale vzrušujúceho zážitku.

Zápletka: Pátranie po lístkoch na premiéru


Vezmem vás späť na začiatok. Svetová premiéra filmu „Bohemian Rhapsody“ bola za rohom a ako obrovský fanúšik Queen som zúfalo chcela byť pri tom. Ale dostať lístky bolo úplne iný príbeh.

Boli vypredané všade a cítila som sklamanie. Ale potom sa objavila iskra nádeje. Dozvedela som sa (cez príspevok na Facebooku), že ak sa v deň premiéry objavím skoro ráno pred Wembley Arénou, môžem dostať náramok, ktorý mi umožní vidieť film zadarmo. Háčik? Zahŕňalo to veľa čakania a zvládanie nepredvídateľného britského počasia. Ale koho to zaujíma!?

Príchod na Wembley Arénu


Odhodlaná neprepásť túto šancu som prišla na Wembley Arénu o 8 ráno a dostala svoj náramok. Povedali mi, aby som sa vrátila o 1 popoludní, aby som sa zaradila do fronty. Atmosféra bola elektrizujúca s fanúšikmi, ktorí sa potulovali okolo, všetci nadšení z premiéry.

Nasledovalo skutočné skúšanie výdrže. Počasie nebolo na našej strane – bolo chladno a občas pršalo. Pripomínam, že to bol október!
Stála som tam od 1 popoludní do 7 večer. Moje nadšenie postupne prechádzalo do čistej fyzickej nepohody. Keď začali herci prichádzať okolo 6 večer, moje prsty boli znecitlivené a sotva som cítila svoje prsty na nohách.

Napriek tomu myšlienka vidieť hercov a možno získať pohľad na Briana Maya a Rogera Taylora ma držala pri živote.

Príchod hviezd: Nával vzrušenia


Konečne prišiel moment, na ktorý sme všetci čakali. Okolo 7 večer sa hviezdy začali prechádzať po červenom koberci. Atmosféra bola elektrizujúca. Energia davu bola hmatateľná a vzrušenie bolo nákazlivé.

Zrazu predo mnou stála Freddieho sestra a jeho synovec. Nasledoval Rami Malek.


Ako som naťahovala krk, aby som lepšie videla príchod Queen, videla som, ako sa približujú Brian May a Roger Taylor. Podpisovali autogramy a fotili sa s fanúšikmi a moje srdce začalo rýchlejšie biť. Toto bolo ono – moja šanca stretnúť živú legendu.

Stretnutie s Brianom Mayom


Keď sa Brian May priblížil, moje nervy išli do preťaženia. Bol vyšší, ako som si predstavovala, týčil sa nad davom so svojimi ikonickými kučeravými vlasmi a priateľským správaním. Moja myseľ šla naplno. Mala by som požiadať o autogram alebo o fotku? Moje ruky boli zmrznuté a cítila som sa trápne a neistá.

A potom sa to stalo. Brian May mi podal ruku. V mojom hviezdnom stave som spanikárila a namiesto toho, aby som mu podala ruku, som mu vtlačila do ruky pero.

Vyzeral na chvíľu zmätený, ale potom sa milo usmial, vzal pero a podpísal moje CD. Jeho podpis bol trochu neporiadny, pretože ho musel nakloniť, aby videl, čo píše, ale pre mňa to bol stále poklad.

Podarilo sa mi zamumlať „ďakujem“, a keď som nazbierala odvahu požiadať o fotku, už sa presunul k ďalšiemu fanúšikovi.

Bola som v šoku, pýtala som sa sama seba, čo sa práve stalo. Nemohla som uveriť, že som mu ani nepodala ruku. Bože môj. Cítila som sa ako idiot.

Incident s Rogerom Taylorom: Srdcervúce zmeškanie


Ešte stále nadšená z môjho krátkeho stretnutia s Brianom, som sotva mala čas to spracovať, keď sa Roger Taylor začal približovať. Bola som pripravená a odhodlaná získať aj jeho autogram. Ale potom, z ničoho nič, starší muž sa predral predo mňa, kričiac Rogerovo meno na celé hrdlo.

Jeho hlas bol prenikavý a jeho zúfalstvo bolo zjavné. Bolo jasné, že Roger bol šokovaný mužovou intenzitou. Namiesto toho, aby pokračoval ku mne, Roger zmenil svoju trasu a úplne nás obišiel. Moje srdce sa zrútilo, keď som ho videla odchádzať, moja šanca mi prešla pomedzi prsty.

Myslela som si, že moja reakcia na stretnutie s Queen bola prehnaná, ale ten muž, ktorý mal najmenej 70 rokov, mal hysterický záchvat. Vďaka nemu bolo preskočených viac ako 30 ľudí v rade, ktorí chceli autogramy a fotky s Rogerom.

Zamyslenie sa nad zážitkom: Trpkosladké spomienky


Napriek chaosu a zmeškaným príležitostiam, spomínam na ten deň s rôznymi emóciami. Áno, bola zima, a áno, prišla som o fotku s Brianom a autogram od Rogera, ale aj tak som mala neuveriteľný zážitok.
Celé to bolo svedectvom o tom, aké veľké úsilie sú fanúšikovia ochotní vynaložiť pre pohľad na svojich idolov.

Tiež som sa veľa naučila o zvládaní stretnutí s hviezdami. Ak bude nabudúce, dúfam, že budem pokojnejšia a možno dokonca získam tú vytúženú fotku.
Mám autogram Briana Maya, ktorý je teraz jedným z mojich najcennejších vlastníctiev. Tiež som videla film „Bohemian Rhapsody“ a bol presne taký, ako som dúfala a ešte lepší.

Zážitok sledovať tento film spolu s členmi Queen a celým hereckým obsadením bol najneuveriteľnejší zážitok v mojom živote. Počas dramatických momentov bolo v aréne plno – 7,000 ľudí a bolo počuť padať špendlík.

Veselé momenty nás všetkých naraz rozosmiali. A mimochodom, áno, bolo to iné ako v kine. Za prvé: toto bola aréna určená na koncerty, kvalita zvuku bola neuveriteľná. Za druhé: 7,000 ľudí! Za tretie: nikto nejedol!

Ďakujem, že ste so mnou prešli týmto emocionálnym príbehom. Stretnutie s Brianom Mayom bol splnený sen, aj keď nešlo úplne perfektne.

Od techno hudby k viniciam: Aj to je Španielsko

24.10.2024

Po noci plnej hlasného techna, ktoré mi nedalo spať, som sa vydala na ďalšiu etapu Camino. Unavená, ale odhodlaná, som prešla od mestského hluku k pokojným viniciam, kde ma obklopovalo sladké hrozno nad hlavou. Cesta plná kontrastov, nečakaných momentov a banánov, ktoré mi ušli pred nosom, mi pripomenula, že Španielsko je krajina plná prekvapení. A to všetko sa deje, kým sa [...]

Luxus po slovensky: 4-hviezdičkový hotel a ja tlačím bagetu s paštikou

23.10.2024

Po noci bez spánku, hluku generátora a bolestivom pľuzgieri som sa ocitla v 4-hviezdičkovom hoteli, kde som si miesto luxusného jedla dopriavala bagetu s paštétou. K tomu nechýbali nečakané situácie – sušené čerešne a rozhovor s recepčným, ktorý asi neveril, že si môžem dovoliť tento hotel. Ako skončil môj deň plný kontrastov medzi luxusom a realitou?

Cesta k Atlantiku s pľuzgierom veľkým ako hrozno

22.10.2024

Na 9. deň Camino som vyrazila ešte za tmy, prešla malebnými kopcami s výhľadom na Atlantik a zažila nečakané stretnutia. Cesta bola plná kontrastov – od lahodného pohára Riojy až po šokujúce odhalenie, ktoré ma doslova zastavilo v pohybe. Tento deň sa stal mixom radosti a fyzickej výzvy, ktorá ma prinútila premýšľať, čo ešte Camino pre mňa pripravilo...

Dopravná nehoda

Auto zo SR usmrtilo pri obci Lentikápolna dôchodkyňu, neďaleko havaroval aj poľský autobus

24.10.2024 21:23

Vyše 50 cestujúcich a dvoch vodičov autobusu vyslobodili hasiči.

Izrael Gaza operácia rukojemníci záchrana vyslobodenie

Izrael chce obnoviť rokovania s Hamasom. Do katarskej Dauhy mieria aj šéfovia Mosadu a CIA

24.10.2024 21:15

Izrael chce obnoviť rokovania o prepustení rukojemníkov v Pásme Gazy.

Tomáš Drucker

Rokovanie parlamentu ukončilo vystúpenie Druckera. Minister kritizoval diskusiu o vládnej novele

24.10.2024 20:21

V piatok budú poslanci pokračovať v rokovaní od rána. Na programe majú opozičné návrhy na odvolanie Suska a Šimkovičovej.

parlament, národna rada, NR SR, budova

AllatRa na Slovensku: Ukrajinská sekta, ktorá zlákala aj prokurátorku, koaličných poslancov nezaujíma. Neprišli na výbor

24.10.2024 20:00

Napojenie prokurátorky na ukrajinskú sektu evidentne poslancov z koalície nezaujíma.

nicoleven

Robím to čo chcem. Píšte na nicole@nicoleven.com

Štatistiky blogu

Počet článkov: 28
Celková čítanosť: 36786x
Priemerná čítanosť článkov: 1314x

Autor blogu

Kategórie