Založ si blog

Archív: september, 2024

135 km chôdze, fialový necht a Slovenky, ktoré ma zachránili… alebo halucinácia?

Na piaty deň púte do Santiaga ma prepadla nervozita a únava z neustáleho hluku v hoteli. Ráno som vyrazila do úplnej tmy, prechádzajúc cez rímsky most. Cesta sa stala nebezpečnou, keď som v lese bez svetla a čelovky začala pochybovať o bezpečnosti. Strach mi zablokoval logické myslenie, no práve v najtemnejšom momente sa objavili dve Slovenky s čelovkou, ktoré ma zachránili. […]

Pokračovanie článku

Fyzická bolesť vás prinúti vyplakať skryté trápenia

Na štvrtý deň púte do Santiago de Compostela sa po náročnom predchádzajúcom dni prebúdzam s bolestivými nohami a v ťažkej fyzickej i duševnej nepohode. Napriek tomu, že mám pred sebou len 12 kilometrov, každým krokom cítim rastúcu bolesť a pochybnosti. Fyzické utrpenie mi postupne odhaľuje hlboko potlačené pocity a myšlienky, o ktorých som ani netušila, že ma trápia. […]

Pokračovanie článku

100 kilometrov za 3 dni: Keď prehnané sebavedomie stretne realitu

Dneska to má byť príjemná zmena. Iba 15 kilometrov. Včera som si všimla v meste šípky, takže viem presne, kde dnes začať. Dnes sú na rade tenisky, avšak moje nohy sú tak opuchnuté, že ich mám minimálne o číslo väčšie. Vyzerajú na nepoznanie.

Pokračovanie článku
ONLINE: Permanentné zrážky ustávajú, Dunaj by mal kulminovať v utorok. Česko hlási už tri obete

ONLINE: Permanentné zrážky ustávajú, Dunaj by mal kulminovať v utorok. Česko hlási už tri obete

16.09.2024 06:00

V strednej a východnej Európe doteraz podľa predbežných správ prišlo o život 16 ľudí.

FOTO: Dunaj dramaticky rastie. Pozrite si zábery zaplaveného bratislavského nábrežia

FOTO: Dunaj dramaticky rastie. Pozrite si zábery zaplaveného bratislavského nábrežia

16.09.2024 13:30

Výška hladiny Dunaja v Bratislave presiahla 900 centimetrov a stále rýchlo stúpa.

ONLINE: Narušovanie vzdušného priestoru NATO je neakceptovateľné, aliancia by mala konať, vyhlásil holandský minister obrany

ONLINE: Narušovanie vzdušného priestoru NATO je neakceptovateľné, aliancia by mala konať, vyhlásil holandský minister obrany

16.09.2024 06:20

Rusko bude čeliť nedostatku zbraní a zdrojov, zásoby z čias ZSSR sa tenčia, musí sa obzerať po dodávkach zo zahraničia.

Vrchol povodní ešte príde, Dunaj do stredy stúpne nad deväť metrov. Vláda avizuje, že preplatí škody za zaplavený majetok

Vrchol povodní ešte príde, Dunaj do stredy stúpne nad deväť metrov. Vláda avizuje, že preplatí škody za zaplavený majetok

16.09.2024 06:00

Krízový štáb zároveň vyzýva občanov, aby aj napriek zlepšeniu počasia boli opatrní

nicoleven

Robím to čo chcem

Štatistiky blogu

Počet článkov: 21
Celková čítanosť: 27020x
Priemerná čítanosť článkov: 1287x

Autor blogu

Kategórie