Založ si blog

Archív: august, 2024

Stotisíc krokov za 2 dni: Opuchnuté nohy na nepoznanie

Posledné 3 hodiny cesty boli najhoršie. Slnko mi opálilo druhú stranu krku a pľuzgiere na nohách mi dávali zabrať. Išla som čoraz pomalšie. Mať naplánované hotely má svoje výhody aj nevýhody.

Pokračovanie článku

Ako sa stratiť hneď v prvý deň na púti do Santiaga

Letím do Porta. Skôr tohto roku som sa rozhodla, že sa zúčastním púte do Santiaga de Compostela v Španielsku. Je to primárne kresťanská púť, ale rokmi sa to zmenilo. Pribúdajú influenceri, ľudia, ktorí majú radi turistiku, takzvaní vyhorení z povolania, dôchodcovia a podobne. Ja osobne som stretla viac neveriacich ako veriacich, ale o tom potom.

Pokračovanie článku

Prečo som odišla z Londýna napriek úspešnej kariére?

Odkedy som bola malá, snívala som o živote v Londýne. Bolo na tom niečo magické, čo ma fascinovalo, a keď som sa tam konečne presťahovala, cítila som sa ako v sne. Strávila som šesť úžasných rokov v Londýne, nasávala som kultúru, rozmanitosť a nekonečné príležitosti. Stretla som úžasných ľudí, zažila som svetovú triedu v divadle a cítila som sa ako v centre […]

Pokračovanie článku

500 firiem ma odmietlo až kým neprišli ponuky od milionárov

Hľadanie práce je náročná záležitosť. Dostaneš nespočetné množstvo negatívnych odpovedí a musíš ísť ďalej. Ale kedy je ten moment, keď si povieš, že už máš dosť? Ako nájsť vysnívanú prácu? Každý, kto hľadá prácu, je vnímaný ako kus produktu. Áno, kus, ani nie celý produkt. Ľudia sú vnímaní ako čísla, bez rešpektu zo strany náborárov. Väčšiny […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Permanentné zrážky ustávajú, Dunaj by mal kulminovať v utorok. Česko hlási už tri obete

ONLINE: Permanentné zrážky ustávajú, Dunaj by mal kulminovať v utorok. Česko hlási už tri obete

16.09.2024 06:00

V strednej a východnej Európe doteraz podľa predbežných správ prišlo o život 16 ľudí.

FOTO: Dunaj dramaticky rastie. Pozrite si zábery zaplaveného bratislavského nábrežia

FOTO: Dunaj dramaticky rastie. Pozrite si zábery zaplaveného bratislavského nábrežia

16.09.2024 13:30

Výška hladiny Dunaja v Bratislave presiahla 900 centimetrov a stále rýchlo stúpa.

ONLINE: Narušovanie vzdušného priestoru NATO je neakceptovateľné, aliancia by mala konať, vyhlásil holandský minister obrany

ONLINE: Narušovanie vzdušného priestoru NATO je neakceptovateľné, aliancia by mala konať, vyhlásil holandský minister obrany

16.09.2024 06:20

Rusko bude čeliť nedostatku zbraní a zdrojov, zásoby z čias ZSSR sa tenčia, musí sa obzerať po dodávkach zo zahraničia.

Vrchol povodní ešte príde, Dunaj do stredy stúpne nad deväť metrov. Vláda avizuje, že preplatí škody za zaplavený majetok

Vrchol povodní ešte príde, Dunaj do stredy stúpne nad deväť metrov. Vláda avizuje, že preplatí škody za zaplavený majetok

16.09.2024 06:00

Krízový štáb zároveň vyzýva občanov, aby aj napriek zlepšeniu počasia boli opatrní

nicoleven

Robím to čo chcem

Štatistiky blogu

Počet článkov: 21
Celková čítanosť: 27019x
Priemerná čítanosť článkov: 1287x

Autor blogu

Kategórie